Garantie en reparatie
Ik mis onderdelen van mijn geleverde (showroom)keuken, wat nu?
Excuses, dat is uiteraard niet de bedoeling. Zorg dat je binnen 24 uur een melding maakt per email op die manier kunnen we de missende onderdelen zo snel mogelijk naleveren. Zorg er wel voor dat je jouw factuurnummer, ordernummer of keukennummer toevoegt.
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Zorg dat je binnen 24 uur een melding maakt per email. Vermeld daarbij altijd je bestelnummer, en het liefst foto's van beschadigingen. Ondertussen gaan we natuurlijk aan de gang om dit op te lossen.
Bieden jullie garantie?
Onlinekeukenveiling geeft slechts de wettelijke termijn fabrieksgarantie op nieuwe producten. We geven geen garantie op gebruikte keukens, gebruikte apparatuur en showroomkeukens.
Reparatie aanmelden
Kan ik mijn reparatie aanmelden?
Wie bieden geen mogelijkheid tot reparatie. Mocht het gaan over een apparaat kun je kijken naar de fabriek garantie. Onlinekeukenveiling verkoopt met name unieke (showroom)keukens, waarbij in de meeste gevallen geen extra onderdelen beschikbaar zijn. Desalniettemin proberen we altijd met een passende oplossing te komen.