Voorraadstatus

Is het product wat ik wil bestellen op voorraad

Doordat we van de keukens altijd maar 1 exemplaar hebben, is er ook maar 1 beschikbaar. Wanneer de keuken niet meer op voorraad is, staat hij op verkocht. Je kunt de keuken dan ook niet meer in je digitale winkelmandje plaatsen

Bestellen, aanpassen of annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het kan gebeuren dat je je bestelling wilt annuleren, omdat je het verkeerde artikel besteld hebt, of omdat je toch spijt hebt van je aankoop. We horen dit dan graag zo snel mogelijk. Stuur daarvoor even een berichtje naar info@onlinekeukenveiling.nl en vermeld daarbij je bestelnummer. Bellen mag uiteraard ook.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je geplaatste bestelling kunnen wij voor je aanpassen. Stuur daarvoor even een berichtje naar info@onlinekeukenveiling.nl en vermeld daarbij je bestelnummer en wat je graag aangepast zou willen hebben. Wij gaan er dan mee aan de slag.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je product in je digitale winkelmandje via de grote zwarte knop. Via jouw digitale winkelmandje kun je door naar het afreken proces, wanneer je akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Daarna kies je jouw gewenste service en vul je jouw gegevens in. Mocht je ergens tegenaan lopen in het aankoopproces kun je ons tijdens werkuren altijd bellen. Wij lopen de stappen dan rustig met je door.

Klachten of suggesties

Neem contact op met klantenservice.

Dit kan door te mailen naar: klantenservice@onlinekeukeukenveiling.nl of ons te bellen op 0148 226 110.