Kortingsbonnen of vouchers

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Controleer goed of je de juiste code hebt ingevoerd. De code maakt geen onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters.

Ik ben mijn Onlinekeukenveiling kortingscode vergeten in te vullen tijdens de bestelling, wat nu?

Het is helaas niet mogelijk om korting achteraf toe te passen.

Kan ik gebruik maken van VVV-bonnen?

Nee, bij Onlinekeukenveiling bieden we niet de mogelijkheid om VVV-bonnen in te wisselen.

Betaalmogelijkheden

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met iDeal en Mister Cash (in België)

Heeft Onlinekeukenveiling een veilige betaalomgeving?

Zeker weten! Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Niemand kan dan meekijken omdat je verbinding versleuteld is via een SSL-verbinding.

Kan ik contant betalen?

Contant betalen is standaard niet mogelijk bij Onlinekeukenveiling. Wellicht kunnen we een uitzondering voor je maken. Neem daarvoor even contact met ons op.

Kan ik bij Onlinekeukenveiling achteraf betalen?

Bij Onlinekeukenveiling bieden we niet de mogelijkheid om achteraf te betalen.

Terugbetalingen

Wat als ik nog geen terugbetaling heb ontvangen?

Je kunt bij vragen contact met ons opnemen.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

Om jou terug te kunnen betalen hebben we jouw rekeningnummer nodig. Graag ontvangen we deze, samen met jouw factuur en/of ordernummer. Dan zorgen wij voor een spoedige terugbetaling. 

Hoe snel wordt ik terugbetaald na retourneren?

Een terugbetaling wordt binnen 10 werkdagen verwerkt. 

Betaling mislukt of geweigerd

Betaling geweigerd

Vaak wordt de betaling geweigerd door jouw bank omdat het bedrag van jouw aankoop hoger is dan jouw bestedingslimiet voor online aankopen. Pas jouw limiet (tijdelijk) aan en na een paar uur (meestal 4 uren) kun je de betaling alsnog voltooien.

Ik heb per iDeal betaald, wat moet ik doen als ik nog geen orderbevestiging heb?

Het kans soms tot een uur duren, vooral bij drukte, voordat de betaling helemaal verwerkt is en de orderbevestiging verzonden is. Controleer voor de zekerheid ook altijd even je spam filter of je box voor ongewenste e-mails. Het kan zijn dat je de orderbevestiging per abuis daar terecht is gekomen. Heb je na een uur nog steeds geen bevestiging? Controleer of het bedrag al van je rekening is afgeschreven en neem contact met ons op, houd je ordernummer bij de hand.

Indien het bedrag niet is afgeschreven bij je bank, dan is de betaling mislukt. Probeer het product dan opnieuw te bestellen of neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder. 

Facturen

Wat als ik mijn factuur nog niet ontvangen heb?

Heb je je bestelling zojuist geplaatst? Wacht dan even tot deze verwerkt is. Bij de email met je bevestiging voegen we de factuur in de bijlage toe. Mocht je deze de volgende dag nog niet hebben gehad, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn factuur wijzigen?

Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via de telefoon of email.